კონტენტის შექმნა & კონტენტ მარკეტინგი

კონტენტის შექმნაგამორჩეული კონტენტის შექმნა წარმატებული მარკეტინგის საფუძველია, ამიტომაც კონტენტ მარკეტინგი ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულებაა თანამედროვე ბიზნესისთვის.

განსხვავებული კონტენტის შედგენა არის საჭირო სხვადასხვა პლატფორმისთვის, კონტენტის ტიპის შერჩევა ხორციელდება მიზნობრივი აუდიტორიის და მისი ინტერესების გათვალისწინებით.

ხარისხიანი კონტენტის შექმნა არ არის საკმარისი, მნიშვნელოვანია მისი ეფექტურად გაპიარება ციფრული რეკლამის მეშვეობით.

რა არის კონტენტ მარკეტინგი?

კონტენტ მარკეტინგი მოიცავს, როგორც კონტენტის შექმნას, ასევე მის დარეკლამებას მიზნობრივ აუდიტორიაზე, რისი საბოლოო მიზანიც არის საკუთარი პროდუქტის ან მომსახურების გაყიდვების ზრდა.

რა ეტაპებს მოიცავს კონტენტ მარკეტინგი?

მარკეტინგული კვლევა– ამ ეტაპზე ხორციელდება თქვენი პროდუქტის ძლიერი და სუსტი მხარეების განსაზღვრა, კონკურენტების კვლევა, მიზნობრივი მომხმარებლის განსაზღვრა და სხვა.

მარკეტინგული სტრატეგიაკვლევის საფუძველზე მიღებული ინფორმაციის გამოყენება ხდება სამოქმედო გეგმის შედგენისთვის.

კონტენტის შექმნა – მომხმარებელზე მორგებული ხარისხიანი კონტენტის შედგენა, რომელიც თავის თავში ატარებს გარკვეულ სარგებელს, რის გამოც მომხმარებელი გაეცნობა და დაიმახსოვრებს თქვენს შესახებ ინფორმაციას.

კონტენტის გაპიარება 

ანალიტიკა და კორექტირება

გსურთ ეფექტური კონტენტის შექმნა?

დაგვიკავშირდით დღესვე და მიიღეთ თქვენზე მორგებული შეთავაზება.

  • 555 38 18 89 
  • info@blh.ge