ლოგოს შექმნა & ლოგოს დამზადება

ლოგოს შექმნა – რა უნდა ვიცოდეთ?

ლოგოს შექმნალოგოს შექმნა ბრენდინგის ყველაზე მთავარი და მნიშვნელოვანი ეტაპია.

სწორად შერჩეული ლოგოს დიზაინი დაგეხმარებათ მოიზიდოთ მეტი მომხმარებელი, გაზარდოთ ბრენდის ცნობადობა და შექმნათ მისი ხასიათი.

ამ სტატიის წაკითხვის შემდგომ, ლოგოს დამზადება თქვენთვის, უფრო მარტივი და სახალისო პროცესი გახდება. 

იხილეთ ასევე: რეკლამა ფეისბუქზე 2021 წელს

ლოგოს მნიშვნელობა & როლი ბიზნეს საქმიანობაში

ეფექტური ლოგო ეხმარება ბიზნესს მიიღოს მეტი მოგება, მაგალითად: ავტომობილი მერსედესის ლოგოთი გაცილებით მარტივად და ძვირად გაიყიდება, ვიდრე სხვა უცნობი ლოგოს მქონე იდენტური ავტომობილი.

გარდა ამისა, მნიშვნელოვანია ლოგო, თქვენი ბიზნესის ზოგად განწყობას გადმოსცემდეს.

მაგალითად, თუ იურიდიული კომპანია გაქვთ, ლოგო სანდოობის განცდას უნდა უჩენდეს მომხმარებელს. თუ წვეულებების ორგანიზებით ხართ დაკავებული, ლოგოც, შესაბამისად, მხიარული და ლაღი უნდა იყოს. სპა-ცენტრისთვის კი სიმშვიდისა და დასვენების აურის შექმნაა აუცილებელი.

იმისათვის, რომ ზუსტად განსაზღვროთ თუ რა სჭირდება თქვენს ბიზნესს, გადახედეთ კონკურენტებს.

დააკვირდით ფერებს, ტიპოგრაფიას, სიმბოლოებსა და გეომეტრიულ ფორმებს.

ეს დაგეხმარებათ გაეცნოთ ზოგად ტენდენციებს და დაგიცავთ იდენტური ლოგოს შექმნის საფრთხისგან.

როგორი უნდა იყოს ლოგო ?

ლოგო ბრენდის იდეას ვიზუალურად წარმოჩენს.

რაც უფრო მარტივია ლოგო – უფრო უკეთესად აღიქვამს მას მომხმარებელი.  

ამიტომაა აუცილებელი, რომ მის თითოეულ ელემენტს განსაკუთრებული ყურადღება მივაქციოთ.

ეფექტური ლოგოს ელემენტები:

  • უნიკალური დიზაინის მქონე
  • კარგად აღქმადი
  • გამორჩეული
  • დასამახსოვრებელი
  • პოზიტიური ასოციაციების შემქმნელი

ლოგოს დიზაინის შექმნა

ლოგოს დიზაინის შექმნის პროცესში მნიშვნელოვანია შევარჩიოთ სწორი ფერები და ლოგოს კომპონენტები, მათი რაოდენობა და განლაგება.

ლოგოს ფერები

როდესაც თქვენი ბიზნესისთვის დომინანტურ ფერებს ირჩევთ, ორი გარემოება უნდა გაითვალისწინოთ: რას აკეთებთ და ვისთვის აკეთებთ ამას.

სწორად შერჩეული ფერთა პალიტრა უნდა ასახავდეს თქვენს პროდუქტს ან სერვისს და მომხმარებელში შესაბამის ემოციას იწვევდეს.

დააკვირდით, რომელ ფერებს იყენებენ თქვენი კონკურენტები.

თუ რომელიმე დიდი კომპანია თქვენს ინდუსტრიაში უკვე ასოცირდება რაიმე ფერთან, უმჯობესია მასზე უარი თქვათ.

თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ სხვა ტონი გავრცელებული ფერებიდან, ან სრულიად განსხვავებული პალიტრა მოარგოთ ბრენდს. ასე ნამდვილად გამორჩეული იქნებით კონკურენტებისგან.

განლაგება

ლოგოს შექმნა

ლოგოს ელემენტების განლაგება დამოკიდებულია იმაზე, თუ როგორ აპირებთ მის გამოყენებას.

ლოგო, რომელიც კარგად გამოჩნდება აპლიკაციაში, შესაძლოა ნაკლებად საინტერესოდ მოგვეჩვენოს დიდი ზომის ბილბორდზე.

თუ გსურთ, რომ თქვენი ბრენდინგი ბევრ სხვადასხვა მარკეტინგულ ინსტრუმენტს მოერგოს, შეარჩიეთ მარტივი, სუფთა დიზაინი.

იმისათვის, რომ წინასწარ ნახოთ თუ როგორი იქნება თქვენი ლოგო სხვადასხვა გარემოში, აუცილებლად გამოიყენეთ რამდენიმე მოქაფი.

მაგალითად, მარცხენა ფოტოზე გამოსახული ლოგო განსაკუთრებით მოუხდება ყავის ჭიქას, მარჯვენა ლოგოს კი ჰორიზონტალური დიზაინი აქვს, რაც იდეალურია სავიზიტო ბარათისთვის.

ტიპოგრაფია

თქვენს კომპანიას თავისი უნიკალური სტილი აქვს, ამიტომ ფონტი, რომელსაც ლოგოსთვის გამოიყენებთ ამას უნდა გადმოსცემდეს.

მოძებნეთ ისეთი სტილი, რომელიც ზუსტად უპასუხებს ბრენდის ხასიათს, კონკურენტებისგან განმასხვავებელ ელემენტებსა და ღირებულებებს.

როდესაც ასეთ ფონტს იპოვით, დარწმუნდით, რომ ის მარტივად კითხვადია.

სიმბოლო

სიმბოლოების გამოყენება თქვენი ბრენდის ვიზუალიზაციის კარგი საშუალებაა. მისი დახმარებით, მომხმარებელი ერთი შეხედვით მიხვდება, თუ რას ყიდის თქვენი კომპანია.

არანაკლებ მნიშვნელოვანია სიმბოლოს სტილი, რომელიც თქვენს ზოგად ხასიათსა და ღირებულებებზე მიუთითებს.

დამატებითი დეტალები

კომპანიის ლოგოს დიზაინი მხოლოდ თქვენს ფანტაზიაზეა დამოკიდებული.

თუ გინდათ მაქსიმალურად გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, იფიქრეთ დამატებით დეტალებზე, რომლებიც მას განსაკუთრებულად დასამახსოვრებელს გახდიან მომხმარებლისთვის.

ეს დეტალი შეიძლება იყოს სიმბოლოს გამოყენება ასოს ნაცვლად, ფერთა განსაკუთრებული პალიტრა, მეტალის ეფექტი, გარდამავალი, ან სულაც ცისარტყელას ფერების ეფექტი.