სმს რეკლამა - საუკეთესო დაგზავნის სერვისი?
მუშაობს თუ არა SMS რეკლამა 2024 წელს? დიახ, სწორად განხორციელებული სმს-ების დაგზავნა განაპირობებს მომხმარებლის ჩართულობას და უკუკავშირს.
რა გვჭირდება ეფექტური სმს რეკლამირებისთვის?
- საინტერესო შეთავაზება – თქვენი წერილი უნდა იყოს ფასეული, მომხმარებელს უნდა გაუჩნდეს სურვილი განახორციელო გარკვეული მოქმედება: სმს-ში მისულ ბმულზე გადასვლა, დარეკვა მითითებულ ნომერზე და ა.შ.
- სწორი აუდიტორია – რაც არ უნდა საინტერესო იყოს თქვენი რეკლამა, იგი უშედეგო იქნება, თუ უგზავნით არასწორ აუდიტორიას – იმათ, ვისაც არ აინტერესბს თქვენი წერილი. ამიტომაც მნიშვნელოვანია სწორი აუდიტორიის ფორმირება, ამისთვის შეგიძლიათ თავად მოაგროვოთ სატელეფონო ნომრები ან შეიძინოთ სმს ბაზები სანდო მომწოდებლებისგან.
- ეფექტური სმს დაგზავნის სერვისი / პლატფორმა – თუ თქვენ გაქვთ კარგი შეთავაზება და მიზნობრივი ბაზა, ისღა დაგრჩენიათ მოიძიოთ ეფექტური პლატფორმა, რომლითაც განახორციელებთ სმს-ებსი დაგზავნას.