მეილების დაგზავნა – Email მარკეტინგი

მეილების დაგზავნა – Email მარკეტინგი

მეილების დაგზავნა

ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი მძლავრი იარღია Email მარკეტინგი, რომელიც არ არის მხოლოდ სარეკლამო მეილების დაგზავნა და მოიცავს რამდენიმე მნიშვნელოვანი კომპონენტს.

მხოლოდ ამ ელემენტების ერთობის შედეგად შეგიძლიათ მიიღოთ კონკრეტული შედეგები, სხვა მხრივ უბრალოდ მეილების დაგზავნა შესაძლოა არამომგებიანი იყოს.

რა ელემენტებისგან შედგება Email მარკეტინგი?


ნიუსლეთერის დიზაინი

წარმატებული იმეილ მარკეტინგის პირველი ნაბიჯია ეფექტური შეთავაზების ვიზუალის შექმნა, მეილის ფორმატში.

დიზაინი სრულყოფილ ინფორმაციას უნდა აწვდიდეს მომხმარებელს და ამავდროულად არ უნდა იყოს გადატვირთული.

მეილების ბაზა

მეილების დაგზავნას არანაირი აზრი არ ექნება თუ დაგზავნა ხორციელდება არასწორი ბაზებით.

ბაზების შემთხვევაში ხარისხი უფრო პრიორიტეტულია, ვიდრე რაოდენობა, თუმცა შედეგი კიდევ უფრო კარგი შეიძლება იყოს, თუ ორივე ეს კომპონენტი მაღალ დონეზეა.

ეს პრინციპი მოქმედებს ნებისმიერ შემთხვევაში, მნიშვნელობა არ აქვს, გამოიყენება კომპანიების მეილები თუ ფიზიკური პირების ბაზები.

სარეკლამო მეილების დაგზავნა 

დააგზავნეთ მეილები მხოლოდ საუკეთესო პლატფორმების გამოყენებით, რათა თავიდან აიცილოთ მეილების სპამში მოხვედრა 

შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგი ერთადერთი სანდო წყაროა, იმის გასარკვევათ თუ რა უნდა გააუმჯობესოთ შემდგომი პერიოდისთვის, ამიტომაც ყურადღებით გაეცანით შედეგებს და გაითვალისწინეთ ის მოცემულობა, რასაც შედეგები გკარნახობენ.